Wednesday, January 20, 2016

Laku Musnah isu pertama dan terakhir Disember 2015


Aku dapat zine ni percuma di KL zine fest 2015, reruai Dystopia Assembly. Misteri juga pada mulanya meneka zine siapa pulak ni. Semua orang kenal penulis zine ni, kata mereka. Bila aku belek-belek zine ni lepas beberapa minggu KL zine fest, aku dapat agak siapa gerangan penulisnya kerana ada gambarnya bersama emaknya pada satu mukasurat. Memang ramai yang kenal dengan dia ni aku rasa.

Aku selalu like post-post yang disharenya di facebook. Oh ya, zine ini menghimpunkan tulisan-tulisan pendek gila dan ada yang lebih panjang dari facebooknya. Mula-mula banyak cerita pasal Hari Rayanya yang lain macam sikit dari kebanyakan orang, pasal keluarga dan kampungnya.

Catatan-catatan luahan perasaan banyak juga dalam ni. Ada juga beberapa puisi dan satu survey tentang lelaki kemas vs lelaki serabai. Harga zine ni yang tercatat pada kulit adalah RM1 je. Murah betul walaupun kulit dicetak warna.

Entah, nak beli konteklah lakumusnah@gmail.com

No comments:

Post a Comment